Instruccions per fer la prova – Català

INSTRUCCIONS:

Si us plau, introduïu  la vostra adreça electrònica i el vostre nom i dos cognoms.

Trieu  la resposta correcta a les preguntes d’opció múltiple i escriviu les paraules per completar les frases on sigui necessàries. Ompliu els espais amb la paraula (o paraules) que considereu. Per a algunes preguntes, hi ha àudio: comproveu-ne l’àudio abans de començar.

Les primeres preguntes són les més fàcils i progressivament esdevenen més difícils. Es pot acabar la prova amb un ‘clic’ al “SUBMIT” en qualsevol moment.

Hi ha un límit de 20 minuts per fer la prova, que comença quan es clica “Start Quiz”

No us amoïneu si no podeu acabar en el temps disponible 😉

Si no heu acabat abans del límit de 20 minuts, la prova es tancarà automàticament. El resultat de les preguntes completades es desarà.

ARA TORNEU A LA PÀGINA PRÈVIA PER FER LA PROVA

INSTRUCCIONES:

Por favor, introduzca su dirección de correo electrónico y su nombre y dos apellidos.

Elija la respuesta correcta a las preguntas de opción múltiple y escriba las palabras para completar las frases donde sea necesarias. Llene los espacios con la palabra (o palabras) que considere. Para algunas preguntas, hay audio: compruebe el audio antes de empezar.

Las primeras preguntas son las más fáciles y progresivamente se vuelven más difíciles. Se puede terminar la prueba con un ‘clic’ en “SUBMIT” en cualquier momento.

Hay un límite de 20 minutos para hacer la prueba, que comienza cuando se pulsa “Start Quiz”

No se preocupe si no puede terminar en el tiempo disponible;-)

Si no ha terminado antes del límite de 20 minutos, la prueba se cerrará automáticamente. El resultado de las preguntas completadas se guardará.

AHORA VUELVA A LA PÁGINA PREVIA PARA LA PRUEBA